Кошик
2095 відгуків
+380 (50) 857-97-37
+380 (96) 447-67-09
+380 (95) 382-53-13
Кіндер-сіті
Кошик

ОБІЙМІТЬ СВОЇХ КЛІЄНТІВ. ПРАКТИКА ВИДАТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ДЖЕК МІТЧЕЛЛ

130 ₴

  • Немає в наявності
  • Код: 014411
ОБІЙМІТЬ СВОЇХ КЛІЄНТІВ. ПРАКТИКА ВИДАТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ДЖЕК МІТЧЕЛЛ
ОБІЙМІТЬ СВОЇХ КЛІЄНТІВ. ПРАКТИКА ВИДАТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ДЖЕК МІТЧЕЛЛНемає в наявності
130 ₴
+380 (50) 857-97-37
  • +380 (96) 447-67-09
  • +380 (95) 382-53-13
+380 (50) 857-97-37
  • +380 (96) 447-67-09
  • +380 (95) 382-53-13
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Про те, що головне у продажах – стосунки з покупцями. Про те, як з першого ж візиту будувати їхню лояльність. Джек Мітчелл сповідує філософію «обіймів», під якою має на увазі щире прагнення зробити покупця щасливим. На цьому будується вся робота в Mitchell та інших роздрібних магазинах, що належать до родини Мітчеллів. І у них це чудово виходить: до бази занесені дані про сотні тисяч клієнтів, продавці знають всі особливості та потреби кожного відвідувача, і кожен при відвідуванні магазину почувається єдиним, неповторним і дуже важливим. А продажі постійно зростають.
Характеристики
Основні
Країна виробникЕстонія
ТематикаПсихологія
Вид палітуркиМ'який
Тип поверхні паперуМатова
Кількість сторінок184 шт.
Рік видання2016
Тип поліграфічного паперуОфсетний
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 130 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner