ОБІЙМІТЬ СВОЇХ КЛІЄНТІВ. ПРАКТИКА ВИДАТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ДЖЕК МІТЧЕЛЛ
130 ₴
- Немає в наявності
- Код: 014411
+380 (50) 857-97-37
- +380 (96) 447-67-09
- +380 (95) 382-53-13
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Про те, що головне у продажах – стосунки з покупцями. Про те, як з першого ж візиту будувати їхню лояльність. Джек Мітчелл сповідує філософію «обіймів», під якою має на увазі щире прагнення зробити покупця щасливим. На цьому будується вся робота в Mitchell та інших роздрібних магазинах, що належать до родини Мітчеллів. І у них це чудово виходить: до бази занесені дані про сотні тисяч клієнтів, продавці знають всі особливості та потреби кожного відвідувача, і кожен при відвідуванні магазину почувається єдиним, неповторним і дуже важливим. А продажі постійно зростають.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Естонія |
Тематика | Психологія |
Вид палітурки | М'який |
Тип поверхні паперу | Матова |
Кількість сторінок | 184 шт. |
Рік видання | 2016 |
Тип поліграфічного паперу | Офсетний |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 130 ₴