Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта Б. Джозеф Пайн ІІ, Ґілмор Джейм (укр) (тв.обкл)
370 ₴
- Немає в наявності
+380 (50) 857-97-37
- +380 (96) 447-67-09
- +380 (95) 382-53-13
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Термін «економіка вражень» уперше вжили Б. Джозеф Пайн II та Джеймс Г. Ґілмор 1998 р.: це наступна економіка, що йде за аграрною, промисловою та економікою послуг. Автори стверджують: підприємствам треба створювати унікальні зв’язки, щоб завоювати прихильність клієнтів, а пам’ять сама стає продуктом — враженнями. Адже сучасні споживачі прагнуть більшого, їм потрібні емоції та досвід, за якими вони захочуть прийти ще. У боротьбі за свого споживача бізнес має запропонувати унікальну цінність, яка вирізнятиме його з-поміж інших. Власникам Apple, Starbucks та LEGO вдалося винайти переваги, завдяки яким бренд став неповторним, і автори аналізують їхній підхід. Пайн і Ґілмор як професійні консультанти з питань формування економіки вражень розробили стратегію розвитку компаній у нових умовах, застосувавши власний, сформований за понад 25 років практики досвід, із яким можна ознайомитись у цій книжці.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Віват |
Країна виробник | Україна |
Мова видання | Українська |
Вид палітурки | Твердий |
Тип поверхні паперу | Матова |
Кількість сторінок | 416 шт. |
Рік видання | 2022 |
Тип поліграфічного паперу | Офсетний |
Інформація для замовлення
- Ціна: 370 ₴