Стратегія блакитного океану Чан В. Ким, Рене Моборн (українська мова)
140 ₴
- В наявності
+380 (50) 857-97-37
- +380 (96) 447-67-09
- +380 (95) 382-53-13
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Стратегія блакитного океану націлена на те, щоб спонукати компанії вирватися з яскравого океану конкуренцією способом створення для себе такої ринкової ніші, де можна не боятися конкурентів. Стратегія блакитного океану пропонує відмовитися від того, щоб ділити з іншими наявний — і часто зменшується — попит, постійно озираючись водночас на конкурентів. Натомість вона пропонує присвятити себе створенню нового, щораз більшого попиту та догляду від суперництва. Книга не тільки закликає компанії до такого кроку, а й пояснює, що для цього потрібно зробити. Спочатку ми даємо вам набір аналітичних інструментів і перспектив, які показують, які систематичні дії треба робити, рухаючись за запропонованим шляхом, а потім розглядаючи принципи, що визначають стратегію блакитного океану та відрізняють її від стратегічних підходів, що ґрунтуються на конкуренції.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Мова видання | Українська |
Вид палітурки | М'який |
Тип поверхні паперу | Матова |
Кількість сторінок | 256 шт. |
Рік видання | 2016 |
Тип поліграфічного паперу | Газетна |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 140 ₴